Friday 14 December 2012

hikhik

hola hola :D

    Tadi pegi angsana..bile blek tros mkn kat mamak..full perot..mwehehe..tadi tujuan nk pegi angsana nk jenguk laily..die keje kat angsana..bebual je tak habes2 ble jumpe die ..rase mcm setahun tk jumpe die..hehe pastu kan ade teserempak ngan sorang mamat ni..die pndang aku series mcm belagak gile..tahu la hensem..erkk -.- aku rase die org singapore coz loghat die tu..then speaking2 no..lol -.-  pastu da la..tibe2 aku rase mcm die follow aku mne je aku pegi..aku sorang die pon sorang..aku pelik jgk..time tu dlm otak aku tk pk hensem ke pe..yg aku pk die ni nk culik aku ke?nk rogol aku ke? -.- lol..tibe2 kan tekejot gile die ade tros kt depan aku then die bgi num die..n time tngah f2f ngan die tu..omg omg omg !!!! hensem beb..bulu mata lentik,hidung mancung,bibir merah,smart gile n wngi hbes..tekedu tngk muke die eh time tu rase mcm  nk tombang..hahaah *gatal* ade aku kesah ? :p tpi aku tros bla tk amek pon num yg die bgi tu..nk ckp aku poyo ke sombong ke lantak kau la ea..hahah..tpi telepas la kan :3 whteve la haha then time nk blek pegi bayar parking jap..teserempak lagi ngan mamat tu..macam ade jodoh plak..hahaah :p pastu die diri dpn n ckp kat aku dpn org ramai..tngan die kat dada then die ckp 'saya ikhlas nk kwn ngan awk' n im like WOW WOW WOW ! gentle hbes :O aku diam tk tahu nk ckp ape..yg aku mampu smile je..wakaka..aku bayar duit parking tros gerak..aku tk lyn lagi die yg hensem nk mati tu buat kali kedue dpn org rmai plak tu..ohhh gooddd ! hekhek..then aku lari n aku pndang die buat kali terakhir..cehh gatal...haha :p then die lambai tngan pastu jerit *take care* heihh rase mcm nk patah blik..erkkk -.- haha msok dlm kete berbunge bunge la ape lagi..astagfirulahalazim.. -.- so tu jek la heheh tata nk tido :D

No comments:

Post a Comment